ב-K-STORE אנו מייחסים חשיבות עליונה להתאים את עצמנו לגולשים בעלי מוגבלות פיזית, חושית וקוגניטבית מתוך תפיסת עולם לפיה יש לאפשר לכל בני האדם הזדמנות שווה ונגישות. אנו ב-K-STORE השקענו מאמצים רבים על מנת להפוך את האתר ושירותיו לנגישים ככל האפשר.
אתר K-STORE
אנו שואפים לתמוך במערך הרחב של הדפדפנים והטכנולוגיות המסייעות ככל האפשר, כך שהמשתמשים שלנו יוכלו לבחור בכלים המתאימים ביותר עבורם, עם כמה שפחות מגבלות. לכן, עבדנו קשה מאוד כדי להיות מסוגלים לתמוך בכל המערכות העיקריות המהוות מעל 95% מנתח שוק המשתמשים כולל גוגל כרום, מוזילה פיירפוקס, אפל ספארי, אופרה ומיקרוסופט אדג ‘, JAWS ו- NVDA (קוראי מסך), שניהם עבור חלונות ומשתמשי Mac.
אתר K-STORE מונגש על פי תקן הנגשת האתרים הישראלי 5568 ועל פי התקן הבינאלומי להנגשת אתרים WCAG 2.1. אנו עושים שימוש בטכנולוגיות שונות שנועדו להפוך את האתר לנגיש ככל האפשר בכל עת. אנו משתמשים בממשק נגישות המאפשר לאנשים עם מוגבלות ספציפית להתאים את ממשק המשתמש של האתר (ממשק המשתמש) ולעצב אותו לצרכים האישיים שלהם. בנוסף, האתר משתמש ביישום מבוסס AI הפועל ברקע ומייעל את רמת הנגישות שלו ללא הרף. יישום זה מתקן את בעיות ה- HTML של האתר, מתאים את הפונקציונליות וההתנהגות של האתר לקוראי מסך המשמשים את המשתמשים העיוורים ופונקציות מקלדת המשמשות אנשים עם לקויות מוטוריות. הוראות נוספות ומעודכנות לתפעול הנגישות באתר תוכלו למצוא תחת ״הצהרת נגישות״ בוידג׳ט הנגישות.
שירות לקוחות ותמיכה
מוקד השירות הטלפוני של K-STORE הוא מונגש כלומר ההקלטות הן ברורות בקצב יחסית איטי וללא מוזיקת רקע. בנוסף, אנו זמינים גם באימייל, פייסבוק, צ׳אט אונליין באתר וב-WhatsApp. עובדי המוקד עברו הדרכות כיצד לספק שירות נגיש.
הבהרות ומשוב
אנו ממשיכים בכל עת במאמצים לשפר את הנגישות בחברתינו כחלק מהמחויבות והרצון שלנו לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה. אף על פי זאת, ברצוננו להדגיש כי על אף המאמצים להנגיש את כל דפי האתר יתכן ויתגלו חלקים או מקומות באתר אשר אינם מונגשים עקב טעות אנוש או עקב כך שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אם נתקלת באיזשהו קושי הנוגע לנגישות או שיש לך שאלה, בקשה או הצעה ניתן לפנות אל שירות הלקוחות במגוון אמצעי התקשורת הזמינים בעמוד יצירת קשר ויותר מנשמח לסייע לכם.
בנוסף, ניתן לפנות אל רכז הנגישות במייל: [email protected]