שאלות נפוצות

ריכזנו בשבילך כאן את מגוון השאלות הנפוצות בנוגע לאתר ולהזמנה בו.

במידה ועדיין לא ענינו על השאלה שלך אנחנו תמיד זמינים במגוון אמצעי התקשורת ונשמח לענות על שאלה. 

משלוחים והחזרות:

בסיום תהליך הקניה באתר נשלח אליכם מייל ו-SMS או הודעת WhatsApp עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים, תקבלו עדכון נוסף עם מס’ מעקב אחר המשלוח. כאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה. שימו לב כי עקב התפשטות נגיף הקורונה ובהתאם להנחיית משרד הבריאות, השליח מחויב בכל מקרה בהשארת המשלוח ליד הדלת. 

לצערנו כרגע בעקבות התפשטות נגיף הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות, לא ניתן לקבל את החבילה בנקודת איסוף.

בימים כתיקונם, בעת הזמנת החבילה ניתן לבחור את נקודת האיסוף הנוחה לכם ביותר בסמוך לכתובת שהזנתם בהזמנה. לאחר בחירת מיקום נקודת האיסוף, תקבלו הודעת SMS המודיעה מתי החבילה תגיע לנקודת האיסוף ומהן השעות בהן ניתן להגיע כדי לאסוף אותה. יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר שבוע ימים, תוחזר אלינו החבילה למחסנים.

עקב התפשטות נגיף הקורונה ובהתאם להנחיית משרד הבריאות, השליח מחויב בכל מקרה בהשארת המשלוח ליד הדלת בין אם אתם בביתכם ובין אם לא. 

בימים כתיקונם, במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור עם שירות הלקוחות בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:30 בטלפון 03-9999999999. חשוב להדגיש כי נשמח לעזור לכם ככל יכולתינו אך לא בכל מצב הדבר תלוי רק בנו אלא גם בחברת המשלוחים עימה אנו עובדים.

אם התחרטתם מכל סיבה שהיא, ניתן להחזיר אלינו את הפריט וללא תשלום ללוקרים אוטומטיים או נקודות החזרה הפרוסות בכל רחבי הארץ (בהנחה שהפריט באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש). ההחזרה תוכל להתבצע עד 14 ימים מיום הגעת הפריט אליכם. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה ע”י צוות K-STORE אנחנו נשלח מייל ו-SMS או הודעת WhatsApp המעדכנים על זיכוי אמצעי התשלום שלכם. שימו לב כי בעת ההחזרה מומלץ להשתמש בקופסא או בשקית המקורית בה נשלח הפריט.

להתחלת הליך החזרה, הסבר מפורט לגביו והנחיות לתהליך החזרה בצל התפשטות נגיף הקורונה אנא לחצו כאן.

במידה ואתם מחזירים פריטים שעלולים להישבר או להינזק בשליחה, אנא עטפו אותם באריזה מתאימה כך שלא ישברו בדרך אלינו. פריט אשר נפגם על ידי הלקוח או שנעשה בו שימוש או הותקן – לא יזוכה.

בכל מקרה להתחלת הליך החזרה, הסבר מפורט לגביו והנחיות לתהליך החזרה בצל התפשטות נגיף הקורונה אנא לחצו כאן.

לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט , אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה.

תשלום ומבצעים:

ניתן לשלם בכל בכל סוגי כרטיסי האשראי: ויזה, מאסטרקארד, ישראכארט, כאל, אמריקן אקספרס.

מלבד כרטיס אשראי ניתן לשלם גם ב-Bit, Apple Pay, Google Pay ו-Paypal.

כן בוודאי.

ברכישה מעל 200 ₪ – עד 2 תשלומים ללא ריבית

ברכישה מעל 300 ₪ – עד 3 תשלומים ללא ריבית

ברכישה מעל 400 ₪ – עד 4 תשלומים ללא ריבית

ברכישה מעל 500 ₪ – עד 5 תשלומים ללא ריבית

ברכישה מעל 600 ₪ – עד 6 תשלומים ללא ריבית

את קוד הקופון שקיבלת יש להזין במקום המיועד לכך בשלב התשלום.

לא ניתן לממש יותר מקוד קופון אחד בכל קניה.

מידע כללי:

רמת האבטחה של האתר גבוהה ביותר. איננו שומרים את פרטי האשראי של לקוחותינו. מערכת סליקת האשראי עומדת בתקן PCI DSS LEVEL 1 המבטיח רמת אבטחה גבוהה. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.

פשוט ניתן ללחוץ על שכחתי סיסמה בהתחברות לאתר. לאחר מכן תתבקשו למלא את המייל איתו נרשמתם לאתר והמייל לשחזור הסיסמא ישלח לאותו המייל. לאחר מכן תוכלו לבחור סיסמה חדשה בקלות.

הזמנת מוצרים:

את סטטוס ההזמנה שלכם ניתן לבדוק בדף מעקב הזמנה. לחלופין, תוכלו גם לבדוק את מצב ההזמנה גם בחשבון האישי תחת הזמנות ולחיצה על כתפור הצפייה של ההזמנה הרלוונטית.

כדי לבצע הזמנה יש להתחבר/להירשם לאתר בלחיצה על “החשבון שלי” בתפריט באתר המותאם לנייד או בלחיצה על אייקון האיש באתר השולחני. לאחר מכן תתבקשו להקליד את שם משתמש והסיסמא שכבר קיבלתם, להרשם כמשתמש חדש או להתחבר באמצעות פייסבוק. כמובן גם שתוכלו לבצע קנייה בתוך אורחים.

עכשיו אתם יכולים לגלוש באתר ולמצוא את הפריטים שאתם אוהבים,

מצאתם את הפריט שאתם מעוניינים לקנות? הוסיפו את הפריט לסל הקניות בלחיצה על כפתור ״הוספה לסל״,

כדי להמשיך אל עבר הקופה עברו לעגלת הקניות שלכם בלחיצה על העגלה בקצה העליון השמאלי של המסך, שם תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם.

לתשלום, לחצו על הכפתור “תשלום”. במסך התשלום, עליכם להכניס את כתובת המשלוח, למלא את פרטי כרטיס האשראי שלכם ולבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליכם. לאחר מילוי כל הפרטים לחצו על הכפתור “תשלום” והמשלוח בדרך אליכם.

מכיוון שאנחנו מציעים משלוח מהיר עד הבית, אנחנו מתחילים את אריזת הפריטים שהזמנתם באופן מיידי בהרבה מן ההזמנות. במידה ואתם רוצים לבטל את ההזמנה, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 08:30 עד 16:30 בטלפון 03-999999999. במידה ואתם מזמינים מחוץ לשעות הפעילות ורוצים לבטל את ההזמנה, כתבו לנו מייל לשרות הלקוחות ונמליץ לכם אף להתקשר אלינו בבוקר לוודא.

מוצרי בית חכם, מערכות אינטרקום, פעמונים אלחוטיים, אביזירי בטיחות גילוי והתראה, שעונים, מגפונים ועוד פתרונות לחיים קלים ופשוטים. אנו דואגים להביא לכם את המוצרים הטובים והמובילים בשוק תוך הקפדה על שירות איכותי ומהיר ובשילוב תמחור כמה שיותר הוגן.